Jeśli chodzi o słodkie upominki dla klientów, to liczy się nie tylko ich smak i rodzaj, ale również wygląd. Chodzi o to, by w sposób atrakcyjny wykonać wszelkie nadruki umieszczone w tym wypadku na opakowaniu wyrobów. Dzięki temu zwraca się uwagę odbiorców kampanii reklamowej i wpływa na ich zachowanie. Chodzi po prostu o to, że odpowiednio udekorowane opakowanie gadżetu reklamowego może zadecydować o tym, że każdy, kto na nie spojrzy, zechce poznać szczegóły akcji promocyjnej. Dlatego właśnie poza obowiązkowymi elementami nadruku na opakowaniu powinny znaleźć się również dobrze dobranie dopasowane elementy dekoracyjne. Nie zapominając przy tym, by wszystko tworzyło spójną i atrakcyjną dla oka całość.Na pewno powierzchnię opakowania można dowolnie udekorować. Chodzi o to, by krówki reklamowe miały nadruki na opakowaniu kojarzące się z kampanią reklamową lub po prostu jakieś elementy dekoracyjne. Tak na przykład z pewnością o wiele bardziej atrakcyjne będzie opakowanie, które będzie w łaty przypominające krowę, czyli będzie tu taka gra skojarzeń. Dzięki temu każdy, kto przejdzie obok gadżetu reklamowego, na pewno zwróci na niego uwagę, a tym samym zainteresuje się nadrukiem, który będzie na opakowaniu.
Nie mniej jednak krówki reklamowe to nie tylko udekorowane tło na opakowaniu, należy bowiem pamiętać o tym, by znalazły się tam również treści reklamowe. Chodzi o to, by każdy bez problemu miał możliwość zidentyfikowania reklamodawcy, od którego taki słodki gadżet otrzymał. Ponieważ cukierki są niewielkie, to i treści zbyt wiele się tam nie zmieści. Najlepiej zatem ulokować na nadruku logo reklamowcy, po którym każdy bez problemu odróżnią daną firmę.
Jednym słowem Krówki reklamowe w łatki na pewno będą się ciekawie prezentowały. W ten sposób wzbudzi się większe zainteresowanie wśród osób należących do grupy potencjalnych odbiorców kampanii promocyjnej. Jednym słowem dzięki dobrze przygotowanym gadżetom reklamowym cała kampania promocyjna ma realnie większe szanse na odniesienie sukcesu. Dlatego właśnie projekt nadruku i wykorzystanie w nim niebanalnych elementów dekoracyjnych jest bardzo ważną częścią przygotowania akcji reklamowej.